MOLINA DE ARAGON 2017

DIA 1

Bon dia!
Ja hem aplegat al campament i ací s'està molt bé!!
Hem parat a esmorçar a l'hostal Medas a les 12:00, i sobre les 14:00 hem aplegat al campament "El Barranco". Les instal.lacions i l'entorn de l'alberg són molt bonics.
Hem dinat, i després hem començat a montar les tendes de campanya. Per la nit, hem conegut als personatges principals de les pel.lícules que ens acompanyaran durant tot el campament.
Tenim moltes ganes per veure quines aventures ens esperen junt a Indiana Jones, Lara Croft i els seus amics!!

_________________________________________________

DIA 2

Bon dia!!
Encara que per la nit ens va ploure un poc, el dia ha anat fenomenal. Hui hem ajudat a Indiana Jones i a Marion a trobar el medalló que ens ha conduït a l'arca perduda. Per la nit, durant el joc, ens hem separat en dos grups: els bons i els roïns, i hem estat competint pero veure qui se quedava finalment en l'arca. Finalment i com sempre, han guanyat els bons i el tresor està segura i protegida entre nosaltres.
Demà contuniuarem amb moltes més aventures!!

___________________________________________________

DIA 3

Bon dia!
En el joc del matí hem visitat l'aldea de Maypore, on el gran Xamà ens ha dit que els han furtat la pedra sagrada. Xiquets i educadors hem anat en busca de la pedra. Finalment hem aplegat el temple de Pankot, on hem vist que estaven fent uns rituals un poc extranys i hem aconseguit recuperar la pedra.
Per la vesprada, Ismael, el retor del poble, ens ha visitat i hem celebrat una misa conjunta demanant que tot vaja bé.
Per la nit hem anat a tornar la pedra a l'aldea de Maypore, però de camí s'hem trobat amb uns pocs sustos.

___________________________________________________

DIA 4

Bon dia!
Per el matí, amb l'ajuda de Indiana Jones, hem anat a buscar al professor Oxley, que s'ha perdut mentre buscava la calavera de cristall. A la fi del matí, amb la calavera a la mà, el professor Oxley i els xiquets han sigut segrestats pels russos.
Per la vesprada, mentre els russos estaven despistats, hem aconseguit escapar-se i aplegar fins al temple Maya per col.locar les calaveres i obtenir un desig. Finalment, Indiana Jones ha col.locat l'última calavera activant el seu poder, però la jefa dels russos ha aparegut de sobte i ha demanat ella el desig. Aquest ha sigut superior a la seua capacitat i ha sigut derrotada.

___________________________________________________

DIA 5

Bon dia!
Hui Indiana ens ha demanat ajuda per a recuperar el sant grial, mentre que ell anava a rescatar al seu pare. Per el matí s'hem centrat en buscar l'ubicació del sant grial, per açò, hem viatjat a la ciutat de Venecia on inclús hem participat en el carnaval!!
Per la vesprada hem fet un descans en les aventures de Indiana Jones i hem fet un joc didàctic sobre el canvi climàtic, on ens hem conscienciat sobre les causes, conseqüències i qué podem fer nosaltres per a evitar-lo.
Ja per la nit hem anat a recuperar el sant grial i el hem utilitzat per a curar al pare dde Indiana que ha estatferit durant el transcurs de la nostra aventura.

Estem tots molt bé i l'oratge ací es perfecte. No tenim gens de calor i inclús per la nit ens hem de tapar. En res estem parlant en vosaltres per telèfon!

__________________________________________________

DIA 6

Bon día!
Hui per el matí els xiquets han anat a tornar la fortuna que perteneixia a la ciutat del Dorado. Els xiquets han eixit acompanyats de Indiana Jones, que els ha ajudat durant tot el camí a aconseguir el seu objectiu.
Per la vesprada hem estat en la piscina gaudint d'un moent relaxant i després hem tornat de nou al campament.
Finalment, per la nit, hem celebrat la tornada del tresor del Dorado en una magnífica vetlada marcada per un gran ambient que hi havia per haver recuperat la fortuna i haver pogut ajudar als habitants del Dorado.

___________________________________________________

DIA 7

Bon dia!
Avuí, només despetar-se, ens han dividit por diferents païssos, uns eren emissors de refugiats i els altres receptors d'aquests. Al llarg del dia, als refugiats els han tingut separats de la resta, i a més, hem patit distincions respecte als païssos receptors.
Pel matí hem ajudat a Lara Croft i a Indiana Jones a aconseguir la primera part d'un talismà superant diverses proves.
Per la vesprada hem reflexionat sobre l'actual situació dels refugiats en un joc didàctic i el qué podem fer per canviar-la.
Finalment, per la nit, hem unit la segona part del talismà que hem anat a buscar i hem resucitat a Indiana Jones, que el havien mort els iluminatis. Vorem quines aventures ens esperen demà...!!

___________________________________________________

DIA 8

Bon dia!
Avui hem viatjat fins a la ciutat d'Hamunaptra, on hem anat en la ciutat dels morts. Però, hem acabat llegint un conjur equivocat i la mòmia ha despertat.
Amb l'ajuda de Indiana Jones i Lara Croft, hem aoncseguit obrir un llibre on estava el conjur per a matar a la mòmia. Aplegar fins al llibre ens ha costat varies plagues i algun que altre sustet.