COCENTAINA 2018

DIA 1:
Bon dia!
Ja hem aplegat al campament i ací s'està molt bé!!
Hem aplegat al campament "Los Perlitos". Les instal·lacions del campament són molt grans i l'entorn molt bonic.
Hem anat a la piscina i tot seguit hem dinat, i després hem començat a montar les tendes de campanya. Per la nit, hem conegut als personatges principals de les pel·lícules de “El Senyor dels Anells” que ens acompanyaran durant tot el campament.
Tenim moltes ganes per veure quines aventures ens esperen junt a Frodo i la resta de personatges. Açò només acaba de començar!!

DIA 2:
Aquest mati hem partit de la comarca en busca de Gandalf que estava en una taberna. Però al aplegar allí ens hem donat compte que no estava on pensàvem i han aparegut el nazguls intentant atacar-nos. Per sort, ha aparegut Aragorn i ens ha rescatat.
Per la vesprada hem aprés un poc més sobre el bullying i les seues conseqüències, com hem d’actuar davant una situació així i les diferents persones implicades en aquest terrible acaçament.

Per la nit, han ferit a Frodo i hem anat a Rivendel per a curar-lo i refugiar-nos del nazguls.

DIA 3:
El dia ha sigut agotador! De matí hem presenciat la formació de la Comunitat de l’Anell, ens han encomanat que portarem l’Anell a Mordor per a destruir-lo. De seguida ens hem posat en camí cap a la Muntanya del Destí superant proves amb diferents habilitats.
Per la vesprada ha vingut Ismael i tots junts hem celebrat la primera eucaristia del campament.
Ja per la nit hem gaudit del joc de “Llums i so” mentre recorríem el camí cap a les Mines de Moria. Les llums han il·luminat el camí correcte i els sorolls ens han advertit del perill. Però tot això no ha impedit que el “Balrog” ens atacarà, menys mal que Gandalf ha aparegut i ens ha salvat.

Ens ho hem passat molt bé!!

DIA 4:
Hola pares i mares, ací seguim, en el campament passant-ho tan be com el primer dia. Avui hem continuat amb la missió de destruir l'anell de poder a Mordor. Este mati, hem arribat a Lodlorien, en el regne dels elfs. Allí hem fet activitats d'aigua i ens hem refrescat a la piscina, ja que els matins aquí son una mica calorosos. Algunes etapes aprofitarem la vesprada per a reunir-se amb els nostres educadors i a mes, prepararem les motxilles per a la nit.
Continuant amb la missió, ens perseguiren molts orcs dels que haguérem de fugir. Després, arribarem a una explanada i ens hem vist amb la necessitat de dormir a d’intempèrie, es a dir, hui hem fet el Robinson, i férem una activitat molt divertida abans de dormir a mes de tenir la sort de veure l’eclipsi de lluna tan bonic que ens va deixar la nit.

DIA 5:
Ahir ens vam despertar envoltats de natura en una missió molt important rescatar a Merry i Pippin dels orcs que anit els vàrem escrestar no obstant, una missió mes gran es troba amb nosaltres, el rei de Rohan estava posseït i hi havia que alliberar-lo.
La calor ens va apretar molt durant el dia, però gràcies a la piscina i als educadors ens van refrescar ens feu un poc mes suportable.
Per la vesprada, ens delitarem amb un “concurs de recortes” de d’allò mes espectacular. Abans de la dutxa fresqueta, els nostres educadors ens feren reflexionar sobre temes molt diversos en les reunions dels respectius grups.
 Acabarem la nit passant una miqueta de por, però tot queda en el passat a l’hora de gitar-nos i d’agrair a Deu un nou dia d’alegria i diversió al campament.

DIA 6:
Bon dia, hui ens em despertat amb la sorpresa de que Gandalf necessitava ajuda, per reclutar gent per la batalla del “Abismo de Helm”. Em viatjat per tota la Terra Mitjana en busca d'ajuda com elfs, enanos... I tots ens han volgut ajudar!! Una volta ja tenien en qui lluitar, em lluitat davant els orcs per la vesprada i... HEM GUANYAT! Gandalf, molt content i agraït per el que havíem aconseguit, ens va convidar a la famosa Taberna del “Pony Pisador”, on em gaudit en les històries i activitats de la gent que em trobat en la taberna.
Cada volta queda menys per al final, però seguim em moltes ganes de seguir en el campament.

DIA 7:
El campament està aplegant a la seua fi, però nosaltres no deixem de gaudir. Ahir continuarem amb el camí cap a Mordor per a destruir l’anell. Però quan vam arribar, les portes de Mordor estaven tancades i vam fer un rodeig per poder entrar. Es a dir, vam eixir cap a Alcoy per entrar en contacte amb la natura, per poder banyar-nos a la piscina i per cridar a casa. Gaudirem moltíssim tots junts, quan  aplegarem estàvem tan cansats que quasi es dormim en el sopar!
Els xiquets d’Experiència II tornaren del vivac curt però abans ens feren una visita en la piscina del poble, mentre que Estil I i Estil II continuen el seu camí.

DIA 8:
Bon dia! Este matí, després de desdejunar hem convençut al senescal de Gondor per que avisarà amb el fum a tots els pobles del voltant i tots s’unirem a nosaltres i puguem lluitar contra els orcs.
Després ens refrescarem en la piscina i dinarem. Per la vesprada,  vam fer un paró del senyor dels anells, per fer un joc didàctic on vam tractar la adaptació de activitats i jocs per a persones amb diversitat funcional, aprenguérem moltes coses, a més de passar-ho molt bé.
Abans de sopar, arribaren els grups de Estil I i Estil II, molt cansats però contents per el camí que havien fet! El vivac és una gran experiència.
Després de sopar, acompanyarem a Legolas, Aragorn i Gimli a la cova dels morts per a que ens recolçaren en la batalla, i així ho vam fer.
Ja no queda molt de campament, i estem gaudint els últims dies al màxim!