ADOR 2016

Hola a tots i totes!

Vos donem la benvinguda al Diari de Campament d'Ador 2016. Enguany el lema del campa és: Disney, Reconstruint la història!

Dia rere dia compartirem les aventures de Mickey i els seus amics i enemics.

Ací publicarem cada dia un breu resum de les coses que hem anat fent i com ens ha anat la jornada. També posarem alguna que altra foto per a que pugau veure com de bé s'ho estem passant.

Finalment, dir-vos que esperem poder actualitzar-lo de manera puntual totes les nits, però estarà condicionat a la disponibilitat de la conexió a Internet i de la nostra pròpia.

Rebau una cordial salutació,

L'Equip d'Educadors.

VIVAC

Com ja sabeu, els nostres muntanyencs, els grups d'Estil de Vida II i III, van moure divendres a les 16:00 amb el tren cap a Gandia. Quan van aplegar, es carregàren les motxilles a l'esquena i es van dirigir a la Font del Sister per a passar la nit. Avui dissabte feia molta calor, i han passat el dia en el Riu de Villalonga. Quan ja s'havien refrescat i havien descansat prou, han reprès la ruta en direcció a L'Orcha on passaràn la nit.

Estan gaudint molt de l'esperiència i es troben tots molt bé!!

VIVAC 2.0

Després de dinar en el riu, van caminar fins a L’orcha on soparen i van passar la nit. Pel matí han fet una ruta per la muntanya fins aplegar a Terrateig on han dinat i s’han refrescat un ratet en la piscina. Després de la piscina, han caminat un poquet mes fins aplegar al poble on soparan i passaran la nit, Castellonet de la Conquesta.
Demà es l’última etapa, la qual els portarà fins al campament on ens juntarem tots.

VIVAC 3.0

El diumenge ens vam despertar després de passar les festes a lesafores de L’Orxa, ja que al poble estaven en festes.
Vam començar a caminar promptet pel matí, i aplegàrem a l’hora de dinar a Terrateig, on ens vam poder dutxar i nadar a la piscina. Per la vesprada vam caminar un poc mes i aplgàrem a Castellonet de la Conquesta, des d’ací els volem agraÏr la seua acollida, també estaven en festes i ens deixaren el frontó i s’han mostrat molt disposats a ajudar en qualsevol moment.
Aquest matí hem aplegat a Ador, i abans de dinar ens hem juntat amb la resta del campament.

Els que no estavem al vivac, hem anat a l'esglesia per a reçar una oració amb Ismael i que la Mare de Déu ens acompanyara durant el nostre recorregut al campament.
Hem eixit del poble a les 9:30, i després de fer una paraeta per a esmorçar, hem aplegat al campament sobre 12:30,  ens hem banyat en la piscina i hem dinat.

_____________________________________________________

DIA 1

Hui de vesprada, després de repartir als xiquets en les cabanyesi ordenar-les un poc ens n’hem anat tots a refrescar-se una altra volta a la piscina. Què bé ens ho hem passat!!

Per la nit, després de dutxar-se i sopar, vam fer un joc on vam ajudar a uns misteriosos personatges a recordar la seua identitat. Van resultar ser els personatges de les principals pel.lícules de Disney.

Quines ganes tenim de seguir vivint aventures amb ells!!

_____________________________________________________

DIA 2

Hui, com cada dia, s’hem alçat a les 9:00 i a les 9:30 ja estavem preparats per posar el dia en mans de Jesús  i reçar el Pare Nostre.

Pel matí, Hércules i el seu entrenador Philoctetes, han anunciat als xiquets que es l’any olímpic i que, durant el joc, han de preparar-se per poder competir a les olimpiades d’Ador 2016. Quan ha acabat l’entrenament, hem anat a refrescar-se a la piscina.

Per la vesprada, Zeus amb l’ajuda de Hércules, han donat entrada amb l’antorcha als jocs olímpics. Al final s’han donat els premis dels tres equips vencedors i en un imprevist, han segrestat a Megara, la novia de Hércules.

Per la nit, hem hagut de baixar a l’inframon per a recuperar-la de les mans del deu Hades.

Una volta Megara s’ha trobat fora de perill, hem fet l’oració i ens n’hem anat a dormir.

_____________________________________________________

DIA 3

Hola a tots! Hui hem visitat el món de la Bella Dorment. Pel matí hem anat a buscar a Aurora al bosc on les fades la teníen amagada.

Després d’açò, hem anat a la piscina per a refrescar-nos un poc. Quan ja s’hem llevat la calor de damunt hem anat al menjador on hem dinat fideuà i entremesos.

Per la vesprada hem fet un joc didáctic en el qual s’hem concienciat sobre la igualtat de gèneres i tots els estereotips que tenim sobre aquest tema.

Ja a la nit, hem sopat sopa i entrecuix de pollastre. Després de recarregar energía amb el sopar ens hem preparat per a la batalla final amb Maléfica. Hem lluitat contra el drac i finalment hem salvat a Aurora.

Estem tots molt bé! Fa bon oratge i la mateixa calor que en Puçol per el que ens conten els educadors que van pujant al campament.

_____________________________________________________

DIA 4

Bon dia a tots els lectors. Aquest matí, abans de desdejunar, Mickey Mouse ens ha donat la benvinguda al món de Nunca Jamás.
Al començar el joc, ens hem trobat a Peter Pan enverinat. Havia sigut cosa de Pete i el Capità Garfio. Hem tingut que anar pels diferents mons de Nunca Jamás per trobar els ingredients per a crear la poció per poder salvar a Peter.
Per la vesprada, he manat a la muntanya a buscar a Garfio i a venjar-se d’ell. Quan l’hem trobat, han lluitat ell i Peter i finalment Peter ha vençut.
La nit en un principi era la nit del Robinson, on anàvem a anar a dormir fora a la muntanya, però no hem pogut trobar una explanada suficientment gran per a 150 persones i l’hem hagut de cancel·lar.
Encara així, hem agafat els entrepans de llomello i llonganissa i hem sopar tots junts en germanor en la plaça del campament.
Al acabar de sopar, Peter ens ha dit que gràcies a que el haguérem salvat, ens havia preparat una xicoteta vetlada d’entreteniment on hi havien histories, jocs de màgia i molt més.

Hem fet l’oració Juniors i se'n hem anat a dormir.

_____________________________________________________

DIA 5

Hui hem acompanyat a Aladdín en la seua aventura per Agrabah i la Cova de les Meravelles.
Conegué a Jasmín, la princesa, en una de les seues excursions pel mercat. Després haguerem de lliberarlo de les mans de Jaffar i el seus guardies.
El dia fou prou calurós, com els anteriors, però ben provistos d’aigua es porta millor. A més la piscina d’Ador és enorme i molt fresqueta.

Per la nit ens tocà passar una miqueta de por, ja que el Terrorífic ens pillà desprevinguts, però s’ho vam passar molt be a pesar de tot. Donem gràcies per altre dia inigualable.

_____________________________________________________

DIA 6

Hui hem estat en el món de la peli de Pesadilla antes de Navidad. Pel matí han segrestat a Santa Clavos per poder introduir el nadal al món de Halloween, però després de fer diverses proves, hem aconseguit trobar a Santa Clavos i salvar el nadal.
Per la vesprada hem tingut vesprada taurina amb baixa de caixons, concurs de recortes i berenar popular.
Després de sopar unes boníssimes costelles al forn, a la nit hem hagut d'anar a rescatar al Dr. Finkelstein, al qual Pete havia segrestat perquè la màquina per canviar de món i així poder reunir a tots els malvats dels diferents mons pels quals hem anat passant al llarg del campament. Per poder rescatar-lo, hem hagut d'anar passant per diversos mons per a trobar els ingredients que feien falta per a l'antídot que salvaria al Dr. Finkelstein, però hem tingut mala sort i no els hem pogut aconseguir tots i demà haurem de lluitar amb els amics que he manat fent (Peter Pan, Aurora, Jack…) contra els malvats arxienemics que ens hem trobat.
El dia ha sigut prou calorós i hem agraït molt els moments refrescants a la piscina i els gelats que ens han donat. Per la resta tot molt bé, ja que queda molt poc per a tornar a veure’ns. Sabem que vosaltres teniu moltes ganes. En poc més de 24 hores ja ens podreu pegar eixos besos i abraços que tant trobem a faltar, però mentre tant, des de ací us els enviem nosaltres.

_____________________________________________________

DIA 7
Ja ha aplegat l’últim dia de campament! Quina llàstima i al mateix temps quines ganes de veure als pares!

Ahir ens vam convertir en soldats per a poder protegir als personatges bons ja que anit Pete va aconseguir que el Dr. Finkelstein arreglara la màquina i va poder portar a tots els personatges roïns a un mateix mon, de forma que vam haver de batallar contra ells.
Però avanç de batallar vam tindre que entrenar-nos fent una pista americana amb fang i practicant la nostra punteria, així com també ens vam fer escuts i un crit de guerra.

Desprès d’entrenar-nos vam lluitar contra tots els personatges roïns i, per suposat, vam aconseguir que Pete i tots els roïns es rendiren. JA SERIA HORA DE QUE TORNARA A REGNAR LA PAU!!

Per la vesprada ens vam confeccionar les nostres vestimentes de prínceps i princeses per a la gala de la nit, on vam gaudir d’un gran banquet i de l’entrega premis tant de grups com individuals.
Desprès vam gaudir d’un ball amb DJ incluit. QUE BE HO VAM PASSAR!!

JA TENIM GANES DE PODER GAUDIR D’UN NOU CAMPAMENT. FINS L’ANY QUE BE!!!

_____________________________________________________

DIA 8

Ha aplegat l’últim dia de campament. L’últim dia es divideix bàsicament en dos grups de persones: els que volen aplegar a casa i vore als pares i als amics, i els que no han tingut prou i s’han quedat en ganes de més. Ganes de més jocs, de més risses, conversacions, noves amistats o records.
Ha sigut un campament ple de plors, caigudes, “mals de panxa”… Però sobretot, ha estat ple de germanor, alegria, retrobaments i unió.
Se n'anem a casa amb la motxilla plena de roba bruta com tots els anys, però s'emportem totes aquestes coses bones que fan que s’oblidem de les males.
Hui s’acaba Ador 2016. Seguim sumant campaments junts. L’any que bé, molt més i molt millor.